Op stap met Smooth - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Suzanne Poel - WaarBenJij.nu Op stap met Smooth - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Suzanne Poel - WaarBenJij.nu

Op stap met Smooth

Door: suzannevanderpoel

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

06 April 2012 | Vietnam, Hanoi

De onverwachte avonden zijn meestal de leukste, zeggen ze. Gisteravond was er zo een. Ik slenterde 's middags door de drukke, chaotische straten van Hanoi toen ik op een affiche stuitte van Smooth. Om 20.00 uur zou deze Franse band een concert geven. Ik liep het betreffende concertgebouwtje binnen en besloot, na aangename geluiden uit de repetitieruimte te hebben gehoord, voor iets meer dan twee euro een kaartje te kopen.
Het optreden, een mix van pop, electro en soul, was heel tof en de jongens hadden er duidelijk veel plezier in. Na afloop stond ik samen met Linh, een Vietnamees meisje met wie ik aan de praat geraakt was, in de foyer. De bandleden kwamen binnen en dronken een glaasje met ons, waarna zij de stad ingingen om wat te eten.
Linh bood me een lift aan naar mijn hostel en onderweg scooterden we de band weer tegen het lijf. We werden uitgenodigd en even later zaten we met z'n allen aan een heerlijke Vietnameze maaltijd. Met gevulde magen gingen we vervolgens de kroeg in. Urenlang hebben we zitten kletsen over muziek en toen het tijd was om naar bed te gaan begeleidden de Franse heren, galant als ze waren, me naar mijn hostel.
Zo zachtjes mogelijk probeerde ik mijn kamer binnen te komen. Daar stond mij een leuke verrassing te wachten: toen ik het donker het trappetje van het stapelbed opklom kwam ik tot de ontdekking dat er iemand in mijn bed lag! Ik wilde niet iedereen wakker maken en besloot daarom naar de receptionist te gaan. Wat er mis is gegaan weet ik nog steeds niet maar gelukkig was er in een andere kamer nog een bed vrij waar ik vanochtend mijn roes uit kon slapen. Wat een avond!

  • 06 April 2012 - 08:53

    Sil:

    Wat een heerlijk verhaal, iemand in je bed! Dat heb ik nog nooit gehoord, respect ;) Klinkt nog steeds allemaal heel tof! xxx

  • 06 April 2012 - 08:56

    Ellen:

    Hoi, wat een gave dingen maak je mee:) klein beetje jaloers mag wel hè? Die motortocht in het binnenland supercool!!
    Onwijs veel plezier nog, LL

  • 06 April 2012 - 09:01

    Esther:

    haha wat een geweldig verhaal weer!! zo kan ik het reisgevoel nog een beetje vasthouden! iemand in je bed het kan ook allemaal in azie!! geniet lekker en ik laat je nog ff weten hoe die home stay heet! xx

  • 06 April 2012 - 10:09

    Jannie Binda:

    Weer een leuke avond voor jou en een leuk verhaal voor ons!! veel plezier verder.

  • 06 April 2012 - 11:31

    Ruud:

    Was 't niet 'smooth'?

  • 06 April 2012 - 17:51

    Peter En Dees:

    Ha,ha wat een lol,was er gezellig bij gaan liggen!dat is nog eens een verrassing iemand in je bed vinden!nou je vermaakt je opperbest ,fijn te horen dat je het zo naar je zin heb!lieve groetjes van onsxx

  • 12 April 2012 - 13:48

    Nadia Harteveld:

    Ik heb echt respect voor je, wat een geweldige verhalen! Heel erg leuk!
    Geniet van bali en ik kan niet wachten op een nieuwe verhaaltje :)

    liefs

  • 13 April 2012 - 12:57

    Edith Van Niel:

    Susanne wat een leuk verhaal. Wat een belevenissen allemaal.
    Ben benieuwd hoe het verder allemaal afloopt en netuurlijk om je dadelijk weer live te horen.

  • 13 April 2012 - 12:59

    Edith:

    Lees net de reactie van je vader, moest er erg om lachen.

  • 16 April 2012 - 14:50

    Jacqueline:

    Hoi Suus,

    wat was dat grappig je te zien en spreken via Skype tijdens het afscheidsfeestje van Cor. Weet je, ik dacht toch echt dat ik al een reactie had gestuurd, maar ik sta niet in het rijtje! Dus doe ik het nog een keertje. Gaaf verhaal zeg! Ik zie dat je al over 22 dagen terug komt: wat gaat dat snel! Laat het weten hoor, dan trommel ik er een paar op en gaan we iets drinken met een stel! Weet je trouwens zeker dat het jou bed was? Dat had ik een keertje: heb ik iemand uit zijn bed gegooid met een hoop bombarie omdat ik dacht dat het mijn bed was! Niet dus! Maar dat is al lang geleden hoor Suus. Nou meis, geniet er nog van en ik hoor hopelijk weer van je!

    Kus,

    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Azië

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2012

De eindbalans

21 April 2012

De spirituele reis

06 April 2012

Op stap met Smooth

30 Maart 2012

Easyriding Vietnam

21 Maart 2012

'Tuktuk, miss?'
Suzanne

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 17279

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 04 Mei 2012

Azië

Landen bezocht: